i told you so

Vad var det jag sa? Att jag inte skulle blogga på en vecka eller mer, hahah orkar inte med mig själv. Under tiden jag inte har bloggat så har jag inte gjort något mer än att vara i skolan, träna och sova typ. Så inga ursäkter för att inte ha bloggat här inte. Det kanske inte är någon idé att säga att jag ska bättra mig heller haha, kommer nog inte hända.
 
Såg nu att det är 31 augusti idag = 1 september imorgon. HELT SJUKT, orkar ej. Imorgon är det officiellt höst. Vill ha kvar sommaren so badly, verkligen. Kollar liksom fortfarande på sommarkläder? Palla vara jag hahaha. 
 
Nej men nu ska jag fortsätta sitta i min ensamhet och kolla på TVD med Miki (min hund) och försöka kurera mig så gott det går. Orkar verkligen inte vara sjuk längre. Vi hörs, pusspusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0