S Ä M S T

Bild från IG. Undrar ni varför det alltid är så stort mellanrum mellan texten och bilden så är det bara för jag har tagit med mobilen "liggande"./ Halllåååå, tillbaka igen efter 1 veckas tomhet på bloggen. Hahah alltså jag vet inte hur många gånger det kommer bli så men jag ska verkligen försöka, på riktigt. Som rubriken lyder måste jag nog iallafall vara sämst. 
 
Den här veckan har jag iallafall varit på bröllop (så himla mysigt, längtar till min egen bröllopsdag ♥), lunchat och kollat på Maleficent med Fanny och Lovisa, haft sleepover med Andrea och bara haft det väldigt chill, väldigt mysigt och väldigt bra. Jag försöker njuta så mycket som möjligt av sista veckan innan skolan drar igång igen. Läntar verkligen inteeeeee, palla börja 9:an. Nu ska jag iallafall fixa några till inlägg tänkte jag, blogqueen on top. Hahaha skoja bara, men vi hörs senare och imorgon, pusspuss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0