skolstart

Bild från instagram./ Heeej igen efter typ 1 veckas tomhet haha. Samma ursäkt igen egentligen, men jag ville ta vara på sista tiden av sommarlovet innan skolstarten idag. Så nu ska jag försöka komma igång igen och börja blogga, haha egentligen typ största lögnen. 
 
Idag var det iallafall skola som sagt och jag är typ redan skoltrött, pallar ej. Slutade vid halv tio och åkte hem och sen till stan för att träffa Andrea och kolla i lite butiker osv. Köpte bara 2 hårprodukter så det känns inte speciellt värt att visa. Men jag kanske gör det ändå hahah. Jag kanske bloggar senare eller så hörs vi inte på en vecka, AS USUAL. Haha nej men jag ska försöka uppdatera, hööörs ♥♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0