-

Som ni förmodligen vet så har jag inte varit inne på bloggen och skrivit på en väldigt lång tid, och det är för att jag inte vet hur jag ska göra med bloggen. Ska jag blogga eller ska jag inte blogga? Jag vill verkligen göra det för jag tycker att det är SÅ kul att skriva av mig, lägga upp bilder och vara kreativ. Men jag vill isåfall göra det ordentligt. Jag vet inte om jag kommer ha tid för en blogg när skolan och gymnastiken drar igång igen eftersom att det blir så mycket att göra då. Så ursäkta om det blir lite rörigt och ni tror att jag ska börja blogga och sen står bloggen och ekar tomt hur länge som helst och sen kommer det upp ett nytt inlägg efter 3 veckor. Jag har så himla mycket inspiration just NU och vill verkligen blogga nu, men det känns lite ovärt att börja och sen ska bloggen börja stå tom igen om typ 3 veckor? Jag vet inte hur jag ska göra men jag återkommer när jag har bestämt mig över hur jag vill göra med bloggen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0